CLOTHES


såhär ser jag ut idag, enkelt och bekvämt.
kavaj -barcelona
basiclinne -hm
blommig sjal -gina
leggings med dragkedja -gina

För övrigt så är jag jättesugen på att åka in till stan och införskaffa mig en massa nya vårkläder! men problemet är att jag knappt hittar några kläder jag verkligen vill ha längre. och om det verkligen inte är något såntdär ögonblick då "det-måste-ha-varit-ödet-att-jag-hittade-den-sista-klänningen-och-den-är-i-just-min-storlek-känsla" tycker jag det känns onödigt att köpa. (ja, lever man på studiebidraget så gör man..) Ändå lyckas plånboken bli tom ganska fort. Men ni måste ju hålla med om att hälften av alla kläder skulle man kunna göra sig av med? Antingen kasta eller något ännu bättre är ju att skänka dom till några behövande. Skämms nästan över att kolla i garderoben och se alla dom plagg man bara har haft på sig någon enstaka gång, eller kanske till och med aldrig har använt. Och trots att det inte går att trycka in mer kläder i garderoben klagar man på att man inte har något att ta på sig. Äh vi borde skämmas! Ska allt ta och göra en klädrensning när jag kommer hem ikväll. Nu är det vinna eller försvinna filippas hjärta som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0