SUNDAY?

Goodmorning sunshines! Vaknade för ett tag sedan och har precis ätit en jättegod frukost ute på altanen. Känner på mig att det är min dag idag. Älskar dom dagarna när man redan från och med att man har slutit upp ögonen känner att idag, idag kommer det bli en bra dag. Fast egentligen är det ju inte riktigt min dag, utan alla mammors dag. Snart ska jag faktist sätta mig och plugga, usch nu märks det att det verkligen är söndag.. menmen det kostar att ligga på topp och efter kvällen igår ska jag väl inte klaga. Ser nu att det är väldigt ljust ute, men fullt med moln. Skiner solen? Kanske borde kolla upp det genom att ringa ut malin på en promenad innan pluggandet, jo jag tror det blir så :) hoppas ni får en trevlig söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0