MYS

Kvällen har jag spenderat tillsammans med mamma i tvsoffan. Har ätit ett halvt kilo vindruvor och alldeles för mycket ost med kex. Livsfarligt dedär ju, man kan äta hur mycket som helst utan att bli mätt! haha..
Kollade på lyxfällan också. jag fattar inte hur man kan sätta sig i så sinnesjukt mycket skulder? jag får ju dåligt samvete bara jag är skyldig någon en tia. Mamma satt mest och var medlidande under hela programmet ända till slutet då lyxfällans programledare skulle ge dom deltagande en liten present, som innebar att killen skulle få laga 3 hål hos tandläkaren vilket han inte skulle haft råd med annars. Jahapp, då börjar mamma storlipa. HAHA jo men gud vad rörande att han skulle få tandreglering......



ibland kan du faktist vara ganska bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0