mmmmmm i livet

Vandringen idag var inte så jobbig trots allt. Vi gick till stensö där vi tävlade mot de andra klasserna på olika stationer. Och ja, vad har vi lärt oss av dagen? -jo att vi tjejer aldrig ska ge oss ut på campingsemester eller ens få tanken på att försöka sätta upp ett tält igen, kanske förklarar det mesta.. haha dragkampen gick också åt skogen, men att smaska i oss fika och grilla korv var vi däremot hejjare på!

Har ju tidigare varit med i gruppen på facebook "alla vi som ska ha magrutor sommar 10" och nu gick jag även med i "vi som hatar när folk spelar luffarschack på våra magrutor"..haha kanske dags att börja ta tag i dedär nu. åt ju förresten marabou digestive idag, woooupsi daaysi. får skylla på att jag måste få lite mer mmmmm i livet. Nu ska jag i alla fall åka ner och träna, och senare ikväll blir det en långprommis med malin. Ta hand om er och njut inte av det dåliga vädret!


gillar utväxten, överbettet, de enorma musklerna, vädret och jaa..
jag gillar bilden helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0