och så var det söndag..

Godkväll! Klockan är snart tjugo i elva, dom senaste timmarna har jag tillbringat vid köksbordet tillsammans med pappa och matteboken. Nationella på onsdag är inget att se fram emot säger jag bara.. Matchen idag slutade 2-1 till borgholm. Vi fick ett bortdömt mål i slutet, som var felaktigt domslut så det är lite surt med förlust på grund av de, menmen det är bara att bita ihop och ta nya tag! Imorgon ska jag och gulli döma 96ornas match, blir gutt att tjäna lite pengar med tanke på min nuvarande ekonomi. På torsdag möter vi även Bäckebo och då är det på tiden att ta dom 3 första poängen. Nu somnar jag snart här på tangentbordet, så dags att krypa ner under täcket.
sov så gott ♥ 

cashewnötter+jordnötter+solrosfrön+russin+mango+filippas mun=SANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0