en blommig sommardröm

Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp med ingenting? Hoppas ni mår bra i alla fall! Jag är sliten sen gårdagen men piggnar förhoppningsvis till lite efter en portion med pasta. Därefter blir det att åka till borgholm och spela match. Var nere på stan en sväng med mamma förut, fick med mig en bikini och en klänning hem. Och jahapp, efter ynka 3 dagar är hela studiebidraget borta..Nu kommer jag få leva snåljåp resten av månaden..kul
Har kommit fram till att sålänge man inte har ett överskott av pengar ska man stanna hemma från stan över huvud taget. Det går inte en dag då jag lyckas komma hem från stan utan att ha inhandlat i alla fall någon liten skitsak. Måste bli ändring på dedär med att hålla i pengar och spara om det ska bli någon utomlandsresa i sommar!!


Här är klänningen jag köpte idag. Själv tycker jag att den är jättesöt, tänk till bara bruna
ben i sommar! Men med min beslutsångest har jag ändå lite svårt för att bestämma om jag ska ha kvar den..
Vi får se helt enkelt, den kommer i alla fall från hm divided och kostade 199:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0