ADIOS BARCELONA-HOLA KALMAR.

Sådärja, även det roliga har sitt slut. Och efter att hjulet på flygplanet gått sönder och därmed fått vänta in flygningen med en timme, varit lite sisådär lagom frusen av att stå ute i kylan och vänta på tåget som givetvis var försenat, och lite sisådär lagom sugen på att skjuta sj som aldrig kan passa tiden och lite sisådär lagom äcklad av det svenska vädret var till sist slutstationen vår kära stad kalmar. och vad är det man säger? borta bra men hemma bäst. jag har haft en underbar resa!


Förresten orkar jag inte sätta mig med alla frågor nu, så jag hoppas jag har mera ork imorgon! nu ska jag krypa ner i en varm säng, men troligtvis inte lika varm som i barcelona.. ni får sova så gott ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågorna nu

2010-11-09 @ 15:05:20
Postat av: sara

lägg upp svaren nu!!

2010-11-09 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0