ONLY LOVED AT NIGHT.


Tvingade upp mamma på vinden häromdagen för att leta reda på min sänghimmel. Tror ni hon hittade den? svar nej.
istället kom hon ner med denhär blusen, som hon själv hade när hon var i tonåren. Tycker det är tråkigt att mamma inte har sparat mer kläder från när hon var ung, det hade ju varit jättekul att ha själv nu! Dock ni kan ju själva tänker er hur mycket vind denhär luktade efter att ha legat där upp i säkert 15 år.. men efter en tvätt i tvättmaskinen var den som ny igen. himla fin tycker jag, och roligt när det ligger en liten historia bakom den också :)

Kommentarer
Postat av: Manne

Skrik lite på Zara för att hon inte hittar den.. Dumma unge

2010-11-28 @ 17:13:51
Postat av: filippis

haha det vaaar ju faktist hon som hade skänkt bort den inte jag...

förresten borde du ta mitt parti om du ska få din present nån gång.

2010-11-28 @ 17:29:35
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Taraldnikita

Merci for all the wonderful writings

2011-10-06 @ 11:51:12
URL: http://taraldnikita.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0