RUGBY 2010

dämpar kläd-ångesten med att gå och lägga mig. det är sinnesjukt vad bra jag är på att undvika saker och ting.
kommer dock vakna med världens panik imorgon när jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig inför kvällens festligheter. jaja hur svårt kan det va, det är ju bara en rugbyfest?
men inte vilken rugbyfest som helst, imorgon gör nämligen stagg & kagg upp vilken som är den bästa skolan och då gäller det att inte hänga läpp.

Efter rugbyn ska vi förfesta hos kristin och därefter blir det palace:)
hoppas på en kanonkväll! Vi hörs igen på fredag då jag ska starta dagen med att gå till skolan (på vår lediga dag!!) och plugga matte. känner mig oerhört motiverad...fast ne.
pussssss & sov gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej filippa!

jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak, jag ska på fest och mina föräldrar vet inte att jag dricker.. Hur sa du det till dina föräldrar när du skulle på din riktiga första fest? :) kram

2010-11-12 @ 10:10:53
Postat av: filippis

hejhallå! förstår dig precis, tyckte nämligen också det var jobbigt i början då man istället ljög om att man var och kollade film... ;) första gången jag sa att jag skulle på fest var i åttan tillsammans med malin. men vi sa att vi bara var några tjejer som skulle vara hemma hos en kompis, och att vi inte visste om det förekom alkohol eller inte. Jag tror nämligen att man ska successivt berätta en sak i taget. Det viktigaste av allt är nog att vara ärlig, om något mot förmodan skulle hända vet vi ju att föräldrarna alltid ställer upp. och de första gångerna ska du sköta dig, ta ansvar och passa tider! det kommer löna sig i längden :) kram

2010-11-14 @ 13:01:01
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! galet bra svar¨:) bra blogg också!

2010-11-15 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0