HERE TOMORROW GONE TODAY.

"Vi lagar middag tillsammans ikväll då". Tacos var det enda alternativet som våra matkunskaper kunde erbjuda, och av någon konstig anledning var det jag som hamnade i köket medan måns nöjde sig med att öppna majsburken..
kan jag kalla det hemmafru? nä aldrig i livet. jag aggerade bara sjuksköterska åt någon som ansågs vara sjuk.
 
http://www.facebook.com/#!/pages/Kvinnor-kollar-pa-fotboll-dricker-ol-medans-Mannen-stadar-och-lagar-mat/118478398170483
förresten hoppas jag att ni tjejer har gått med i denhär gruppen på facebook. "kvinnor kollar på fotboll och dricker öl, medan männen städar och lagar mat".
vilken power jag fick helt plötsligt. jag kanske borde bli någon såndär jämställdhetspolitiker.
eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0