TIME TO SEND SOMEONE AWAY.


Håller just nu på att packa inför barcelona imorgon. Trots att pappa försöker med "ju mindre kläder du har med dig dit, desto mer kan du köpa med dig hem" kontrar jag med "bättre för mycket än för lite"-metoden.. varför ska det alltid vara samma problem när man endå alltid bara använder en bråkdel när man väl är där?

Denna klänning köpte jag i alla fall sist jag var i Barcelona. hade köpt en likadan fast i grå i Göteborg några månaderna tidigare, men lämnade tillbaks den då jag kände mig som en soldat, haha.. tror ni att jag ångrade mig? svar ja. Därför blev jag överlycklig när jag såg en likadan fast i svart inne på hm på La Rambla.
Hoppas barcelonas shopping har lika mycket att bjuda på denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0