SVAR PÅ TAL DEL 2.

1. Vem är din bästa vän? Utan tvekan säger jag malin. skulle aldrig klarat mig utan henne, så är det faktist.


2. Vem är den snyggaste killen du känner från skåne?
haha känner jag ens någon kille från skåne? får väl säga zlatan då ;)


 3. hur många gånger har du festat i ditt liv ungefär?
hmm den var lite klurig, har faktist aldrig tänkt på att jag kanske borde räkna de.


4. Skulle du kunna vara vän med någon som du visste mobbade en annan?
det beror på vad som verkligen menas som mobbning. Men om den andra personen tar skada av det, så ett rakt nej.


 5. är du och måns tillsammans?
vi träffas men än så länge inte tillsammans.


 6. konstigaste stället du haft sex på? hehe pass..
   -bästa minnet med din bästa vän? kroatien 09. malin och jag har rest och hittat på mycket tillsammans, men den resan toppar allt!

   -hur ser du dig själv när du är 25? hmm, gillar egentligen inte framtiden.. men jag hoppas att jag har rest mycket i världen, och har pojkvän och jobb.

   -vill du ha barn & vad ska det/de heta? javisst vill jag ha barn, hade varit kul att både få en kille och en tjej. har alltid tyckt att ludwig och william är fina pojknamn. flicknamnet får väl pappan bestämma då ;-) puss på dig!

puss gullan!

Postat av: mel http://www.nattstad.se/melodys

 7. Hur många har du haft sex med?  3

    Har du ett förhållande med någon? förhållande kan jag inte kalla det.    
    
    Hur lång är du?
hela 161 cm..heh
    
    Vilka är dina favorit affärer?
hm och gina funkar ju alltid
   
    Vart får du din kläd inspiration ifrån?:)
jadu, inspiration och inspiration.. jag gör väl inte så mycket mer än att ofta gå på stan, de får vara min inspiration.


8. hur beskriver du din personliga stil?
egentligen skulle jag inte kalla mig själv att ha en "personlig stil", jag köper de jag tycker är snyggt och om andra inte tycker de är det upp till dom. Våga klä dig i vad som passar just dig helt enkelt :)

  
-vilket smink använder du?
åh påminn mig inte om sminket..måste köpa nytt ju och de är det tråkigaste som finns :( hah. men jag har foundation från max factor, mascara från face och loreal, rouge från face och hm, ögonfransböjare, glitter eyeliner och ögonbrynspenna från hm, och läppglans från face och max factor.

   -jag undrar hur man gör bloggen så bred som du har den? skulle du inte kunna göra                      
   göra ett inlägg någongång och visa? :)kram
jag tycker allt som har med bloggdesign är omöjligt, haha. därför har moa, en kompis till mig fixat den. men gå in här och kolla om du kan hitta det. http://www.blogghjalp.se/ 
 

9. hur mycket shoppar du för i månaden?:)
det beror på hur mycket pengar som läggs på nöjeslivet, såsom fest, mat, bio, bistro osv. men mer än studiebidraget kan jag ju inte lägga, så det blir väl runt 600-700kr kanske.


 10. Är du nöjd med dig själv och ditt utseende? nått som du skulle vilja ändra på? :)Postat av:ajline
Nöjd är jag och det tycker jag alla borde vara med sig själva :) givetvis finns det saker man skulle vilja ändra, men då hade man ju samtidigt inte varit den person men egentligen är. 


11. varför kallar du dig själv för findus? Hihi
för att du är pettson då eller? hihih pusss


12. hur ska en bra vän vara tycker du?
pålitlig, omtänksam, och ha samma humor som mig :D vilket malin är en av dom få som har vilket säger det mesta..haha  


13. vad har din kamera för objektiv m.m och vad är dina tillbehör till din kamera? :)
jag har ju lyckats ha sönder en hel del digitalkameror i mina dar, så just nu fotar jag mest med pappas systemkamera som är en Nikon D40. Det är ett objektiv med zoom, men har även ett fast objektiv, och tror det är en 55mm kanske?

 
14. har du en riktigt bra killkompis,isåfall kan du inte berätta vem och hur är han som person och vad du tycker bäst om hos honom och lite minnen. vore superkul! förresten älskar jag din blogg! :D
javisst har jag det! i vårat så kallade "gäng" (jag får egentligen inte säga så, pga att mina kära gängmedlemmar tycker att det låter så töntigt haha) är vi till största del killar. Isac och jag har ju hängt ihop sedan dagis samtdigt som jonas och jag har kommit varandra närmare nu på senaste år så det är en bra blandning!


15. vad går du på för gymnasium? varför valde du ditt gymnasium? vad gör man på det gymnasiet där du går? Jag går samhälle/media på stagneliusskoaln. jag valde den linjen för att jag ville ha en bred linje samtidigt som att kunna kombinera den med något praktiskt, vilket i detta fallet blev media.

 
16. av alla killar du pussat , vem pussades bäst? 
mint.  
17. Ditt favorit plagg i din garderob?
tycker alltid att den frågan är så svår. men det måste nog bli leggings, skjortan eller kavajen. alla dessa 3 är så oerhört sköna att bära, och dessutom enkelt och snyggt både till vardags och fest. 

     Vilken är din favorit film och serie? jag kollar så sällan på tv så jag har ingen favoritserie. Min favoritfilm är nog fortfarande a walk to remember.

     Vad vill du bli när du blir stor?
det skrämmer mig själv att jag faktiskt inte har en jäkla aning.
Postat av: Agnes


18. Festa eller fotbollsmatch?
får man välja båda? de kompisar jag festar med är oftast inte några i fotbollslaget, och dom jag spelar match med är givetvis inte dom jag vanligtvis festar med ;) och jag tycker båda två är oerhört kul. men jag skulle aldrig kunna ge upp fotbollen pga att jag vill ha mer tid att festa.


19. kan inte du lägga upp bilder på din garperob med alla kläder? :)
det skulle jag nog kunna ordna :)
      -har du haft sex med någon du inte varit tsm med? yes
      -hur mkt väger du? detta året har jag nog gått upp minst 5 kilo..haha men man lever ju bara en gång. så nu väger jag runt 53kg.     
      -får du ofta orgasm när du har sex? ;)
sånt jag borde dela med mig av på bloggen ju.....eller?


20. är det måns du träffar?
det stämmer.
Postat av: soffa

 
21. Hur kommer det sig att du och måns är på G? :)
bra fråga, det är väl slumpen antar jag? kommer ihåg att vi skrev mycket till varandra på lunarstorm i sjuan haha :D sen dess har det väl legat lågt fram till nu då.

 
22. eftersom så många ställt frågor om måns (?) får du berätta vem han är :)
jadu vad kan jag säga. han är en helt vanlig bonnekille som kommer ifrån byn emmaboda utanför kalmar. går sam/idrott på stagg och ägnar till största delen av sitt liv på fotbollen i kalmar ff. han påstår att han utklassar alla sina killkompisar i fifa, vilket jag bara tror är en bluff, och äter alldeles för mycket hamburgare på max. sen om han möjligtvis får någon tid över är han med mig då ;) så där har ni.
     
   - vilka är dina favoritkläder?
mjukis. leggings & tjocktröja är ju så himla skönt! 
   
   - hur många är ni i din familj?
det är jag, mamma, pappa och storebror Edvard.
   
   - trivs du på stagg? tycker du de är så "farligt" som många säger?
jag trivs jättebra och tycker verkligen inte att det är farligt på något sätt. Enda nackdelen som jag kommer på är att det alltid är så jäkla kallt :L hehe
     
   - vad vill du jobba som när du blir stor?
som sagt har jag ingen aning..


23. trivs du bra i din familj?
jag trivs jättebra och älskar min familj.     
    
 -bästa tips för bra hy? 
gå utan smink så ofta som möjligt. var noga med att tvätta av det på kvällen, och smörj in med en nattkräm. du kan även använda ansiktsvatten eller lägga ansiktsmask någon gång ibland. använd en lättare fuktkräm innan du sminkar dig. 
    
-när blev du av med oskulden?
när jag var 15.


24. vad är det mellan dig och måns? ni verkar så söta!
är och är, vi får väl se vad som händer :)
Postat av: en undring!

 
25. vem är han måns och hur är det mellan er?
han måns i pelle svanslös duvet! hehe nä, men det är bra. vi träffas en hel del, men tar en dag i taget.  
    
-kan inte du visa mer outfitbilder?
ibland orkar jag inte ställa mig och ta kort när man kommer hem från en lång skoldag, och på morgonen finns det inte en chans att jag hinner, sån sömntuta som jag är.. men eftersom det har kommit flera önskemål om det ska jag försöka förbättra mig på outfits fronten!  
   
-tips på smink och hårproduktet?
jag är nog inte rätt människa att fråga faktist ;) är inte speciellt intresserad av smink. det försämrar bara hyn och kostar en jäkla massa pengar. däremot avskyr jag att gå osminkad på vintern...blä
    
-kan inte du ta kort på ditt rum och visa? det verkar så himla fint
tror jag redan har visat upp mitt rum på bloggen, eller har jag fel? men absolut kan jag visa det igen i sånna fall. vad glad jag blir, tack så jättemycket :)

Hoppas ni är nöjda med svaren! nu kurrar min mage snart sönder så ska gå ner och brassa lite käk. pusselipusss


Kommentarer
Postat av: Okänd

Tack så jätte mycket för alla svar, du är en så stark person och någon jag verkligen kan ta efter. Tack

2010-11-09 @ 20:42:46
Postat av: Okänd

Tack så jätte mycket för alla svar, du är en så stark person och någon jag verkligen kan ta efter. Tack

2010-11-09 @ 20:43:05
Postat av: Fredrik

Tycker faktisk det är lite snålt med information att inte nämna att han Måns faktiskt spelar i Landslaget ( http://www.facebook.com/photo.php?fbid=436991242768&set=a.462123547768.248882.819897768&pid=4698506&id=819897768 ) om jag nu inte hittat fel Måns?

2010-11-13 @ 00:22:14
Postat av: filippis

2010-11-14 @ 13:01:42
URL: http://ff
Postat av: filippis

haha du tycker de alltså? attans då..

men nu har ju endå du lyckats lite fram lite info som de andra kan ta del av :) enjoy.

2010-11-14 @ 13:02:54
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0