IN ANOTHER WORLD.



Dethär får klassas som världens töntigaste inlägg, jag tar den smällen ;) Men idag är en dag, som jag inte ens visste fanns. en dag som är tillägnad till alla vi som fortfarande är trogna gosedjurssovare. Det är nämligen nallens dag. själv sover jag faktist med min nalle varje natt :D och ja, de är ju inte så att jag inte kan somna utan honom, men det har liksom blivit en vana att ha något mjukt att krama under armen. haha hör ni själva hur det låter? jag är 17 år och sover med nalle...cool brud liksom. dock är han munlös, det var nämligen så att jag dregglade bort den när jag var bebis, hehe. jag får pussa honom på magen istället. kolla bara ögonen? åååh dör ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam(a) hahaha

2010-10-28 @ 17:09:34
URL: http://roynemma.devote.se
Postat av: filippis

haha skönt att höra!

2010-10-29 @ 16:36:47
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0