HELGEN.

Jomen uppdateringen kunde ju varit bättre om jag själv får säga det, och ja eftersom det är min blogg så får jag ju faktist de. menmen, nu är det dags för ny vecka, vilket innebär nya möjligtheter :)

Kortfattat om helgen så var ju malin, jag och felicia på maskerad hos alexander i fredags. Efter att malin tagit på sig dräkten låg jag på golvet och skrattade tills jag var tvungen att springa till toaletten...haha
Kvällen var i alla fall jättetrevlig!

När pappa väckte mig efter 4 timmars sömn på lördagmorgonen ville jag bara skjuta mig själv. Men nä, jag lyckades motstå även de och åkte ut till golfbanan där det väntades tävling. Och tror ni bannemig inte att den är 1 timmas framflyttad för att det var frost på greenerna. åååh i de tillfället var skottet redan avlossat.
Men varför klagar jag? jag har aldrig spelat så bra golf, någonsin. och därmed hamnade på första plats, och lyckades sänka mig från 34.5 till 28,5 :D så det var trots allt värt dendär helvetesmorgonen.


Kommentarer
Postat av: Ronja

hahah ne vad söta :D

2010-10-18 @ 20:11:43
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0