MERRY CHRISTMAS.

vetni hur jag blev väckt i morse? av att mamma kommer in i rummet och säger att "idag kan du åka pulka till skolan filippa"...
Givetvis överdrev hon, men det är den 21a oktober och inatt föll alltså årets första snö. jag blir deprimerad bara jag hör ordet.. Och visst får jag väl helt enkelt stå ut om det är snö i december-januari, men för helvete inte i oktober! det är ju helt vansinnigt. kunde man inte gå barbent nyss?

förresten hittade jag en lyckopeng idag som jag la i skon (ja man kan kalla det tvångstanke), kanske även borde gå och köpa en trisslott nu när jag endå är igång. jag som aldrig ens har vunnit 25spänn på dendhär skiten, men "plötsligt händer det" eller hur är det? 
kan ju alltid hoppas på att jag vinner en förmögenhet som kan ta mig till ett underbart varmt ställe.


idag är det bara 64 dagar till julafton, så jag säger redan nu GOD JUL i förskott :)
och nu när jag endå har mina julkänslor här kan jag lika gärna slänga upp en liten klasssiker!
hahaokej, erkänner att detta blev bara fööör mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0