AMANDA.



• Började dagen med att få ett sms av pappa där det stod grattis på namnsdagen lippis. (i och för säg var det ju mitt andranamn Amanda som hade namnsdag men det har ju inte med saken att göra.)

• Fortsatte dagen med att på håltimmen gå in till stan med josse & annie, för att på bikbok och hitta en jättesöt blus för halva priset.

Passade då på att utnyttja grattis smset till ett utnyttjar sms där jag tackade min gulliga pappa för att han kommit ihåg det, och om han möjligtvis inte kunde tänka sig att köpa en liten namnsdagspresent till mig inne på bikbok.

• Avslutade dagen som en nöjd tjej med en bikbok påse i handen.
fick även med mig en svart basictröja med mig hem. hihi tack daddy ♥ 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha gutt och tack så mkt:D nu är det din tur;)

2010-10-26 @ 17:05:13
URL: http://gerards.blogg.se/
Postat av: zouzän

GRATTTIS PÅ NAMNSDAGEN SÖTIS <3

2010-10-26 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0