BAD DAY.

Denna dagen har varit usch och fy och blä. Började med fg på morgonen, vilket inte gick något vidare. Däremot ett stort + till frukosten som alltid lyckas få mig på någolunda bra humör. Jag känner att min kropp är helt slut, skulle bara vilja lägga mig och sova och vakna typ nästa år. Eller i alla fall när vintern är över och våren börjar kika fram. Detta blaskiga taskiga väder kan ju ta sig någonstans..
Efter skolan skulle jag egentligen fikat med hanna, men jag kände mig så trött att jag helt enkelt fick åka hem och vila istället :( tur att vi kunde boka in fikan redan imorgon istället!

Aja nu finns ingen mer tid att sitta och tycka synd om migsjälv längre, har ju nämligen träning om en timma...fan, jag orkar inte.  
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0