LIFE IS AS YOU MAKE IT.

Har blivit mycket fotboll nu på sistone..Men när man tar hem både serievinsten och smålandsmästare platsen kan man ju inget annat än att älska laget, älska tjejerna och älska dendär töntiga lilla sporten som går ut på att sparka en boll i mål :)

Imorgon är det dags för dm igen, denna gången skoldm. Vet att vi ska krossa Kagg i alla fall, sen har jag ingen koll på vilka fler skolor vi möter. Kom igen nu staggbrudarna!!

Därefter blir det hem och sova troligtvis, haha jag har blivit en ritkig sömntuta alltså, men måste ju vila för att orka med att leva livet. På kvällen är det fotbollsträning som står på schemat, ska göra de som behövs för att övertala tina om en luuuuuuugn träning. nu ska jag sova, jag är som död. Sov så gottt, pusssss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0