TODAY.

Det var riktigt segt att gå upp ur sängen i morse! Och det blev ju inte bättre när jag märkte att klockan var tjugo minuter senare än jag trodde + att jag skulle ha fg träning om en halvtimma. Fick stressa som vanligt, gick dessutom inget vidare på träningen så det var ingen bra start på dagen. Tur att den goda frukosten, denna gången tomtegröt räddade dagen :D

därefter hade vi bara matte och svenska sen slutade vi, så jag kom hem för ett tag sedan och tänkte lägga mig och sova i någon timma nu, är så sjukt sliten. Vid halv sju spelar vi dm match mot Ljungby och då gäller det att vara på topp! vi hörs senare ikväll, pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: jag tycker du ska våga:D haha, jag skulle ju gjort det imorgon men ringde nyss och avbokade tiden.. Jag vågar inte än, men vi får se! ;)



2010-09-22 @ 16:45:57
URL: http://gerards.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv: om du gör det, så gör jag det och tvärt om!;) haha

2010-09-22 @ 21:20:21
URL: http://gerards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0