TVÅ FUNDERINGAR.

Varför står det i receptet att det ska bli 25 chokladbollar, när det endå alltid bara blir 10?
Alternativ 1. jag gör alldeles för stora bollar.
Alternativ 2. jag äter upp alldeles för mycket deg under tiden som jag bakar.
hmmm de kan ju inte vara möjligt att jag lyckas äta upp 15 chokladbollar medans jag rullar dom i pärlsocker?..
Eller mjo kanske.

Ska i alla fall iväg och träna nu. Min magkänsla säger mycket löpning, vi får väl se om den har rätt.
Därefter blir det att cykla ut till södra utmarken och kolla FC blandras spela korpenmatch! Hörs ikväll :) puss

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tihi, vad kul att du säger så! :D Och fan vad gott med chokladbollar... haha!

2010-09-09 @ 08:57:53
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0