SP09E♥

Efter en galen förfest på ca 5 timmar begav vi oss från öland till fastlandet Kalmar. Vallen var självklart inte i samma klass som förra året då man själv var etta och allt var nytt och spännande, men hokus pokus så hade man endå dansat konstant i sisådär 3 timmar.

Och ja, klackarna gjorde så att mina fötter värkte sönder.
Och ja, jag upptäckte att jag har glömt mina converse på öland.
Och ja, det kändes som att gå på glas, då jag gick hem barfota mitt i natten.
Men lite glas har väl ingen dött av, så även denna natten överlevde jag.



lägger märke till två saker på bilden nu.
1. felicia fattas på bilden.. kan det ha att göra med hennes svepande 4 timmar innan avfärd?
2. jag ser ut som en blandras mellan en banan, struts och en ballong? jo men varför inte va sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0