08.47

Godmorgon! Denna morgon är inte speciellt god.. Först var jag jättetrött och ville verkligen inte gå upp ur sängen, och när jag väl har kämpat mig upp går jag ner i köket och ska äta en god frukost, men tror ni att det finns någon? svar nej.
Efter att tryckt i mig ett glas mjölk och en torr macka springer jag upp och stressar ihjäl mig för att för en gång skull inte komma för sent till skolan. Och nu när jag väl är i skolan, tror ni att vi har någon lektion? svar nej.......
åh blir helt galen. Hur kan jag ha missat att vi skulle ha sovmorgon? mina öron brukar ju ha lätt för att snappa upp sånt!

Aja blir väl lite extra slötid framför datorn här i bibblan. Och det kanske är lika bra, för datorn hemma har fått virus med trojanska hästar. Vad det nu är för skit har jag ingen aning om? Men bäst att hålla sig borta från den antar jag, så där har ni förklaringen till i sånna fall dålig uppdatering.
Men nu får jag önska er en bra dag så får jag hoppas att min bara blir bättre! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0