AND I'M TELLING YOU, I'M NOT GOING



Min kväll har tillbringats här hemma i ren lycka. Sådär lagom töntig som jag är, kan jag fortfarande inte smälta dedär med jobbet ;) haha. Pappa var iväg på gubbfest så mamma och jag passade på att ha en riktig myskväll. Vi lagade god mat, jag bakade dumlekakor och nu har vi precis kollat färdigt på Sommaren med göran, haha underbar film alltså:) Vad har ni haft för er ikväll? Kanske vilat upp er inför valborg som de flesta andra?

Dannie ringde förut så imorgonbitti ska jag upp tidigt och jobba i kiosken på golfbanan. Första gången, men det ska bli kul faktist! Där stannar jag till 3, sen lovade jag pappa att slå några premiärbollar på rangen eftersom vi ska spela golftävling nästa helg.
Men jag ska nog hinna komma upp med ett inlägg här innan det är dags att åka vidare för valborgsfestligheter!
Nu ska jag krypa ner i sängen, sov så gott med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0