APRIL APRIL DIN DUMMA SILL...

Godmorgon! Har ni hunnit bli lurade än? Känns tryggt att jag ska åka iväg idag, annars hade jag gått på varenda skämt..

Sitter nu på min svenskalektion här i vår vanliga datasal b10 på stagneliusskolan. Vi ska redovisa nästa vecka så just nu håller vi på att göra en powerpoint, därför kan man ta lite slötid att sitta vid datorn.
Vaknade tio i åtta i morse och var sinnessjukt trött, man blev ju inte piggare av att pojken brevid mig skulle få ligga kvar och sova en timma till..livet är allt orättvist va :)

Men nu är jag ju som sagt i skolan och ska snart ha matte. Ägnar en liten tanke åt mitt matteprov på måndag som kommer få lida över att jag åker iväg hela helgen, menmen det gäller ju att prioritera det roliga ;)
Nu ska jag fortsätta med powerpointen. Ha en bra dag, puss&kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0