HAVE YOU GIVEN THE WORLD SOME LOVE TODAY?

Har suttit och pluggat inför svenskaprovet fram tills nu.. och man måste nog leta länge för att hitta något tråkigare än epokerna.
Tur att felicias oc-box fortfarande ligger kvar här hemma så att jag kan slöplugga lite i sängen framför teven. (nej jag har aldrig haft någon fungerande studieteknik)
Däremot unnade jag mig en pluggpaus och kunde helt enkelt inte låta bli symaskinen, haha farligt att jag nästan börjar bli beroende av den!
Fick ju med mig ännu mer virkat tyg hem i helgen, så från början hade jag funderingar på att sy en virkad klänning. Men tyvärr räckte tyget inte till så istället blev det en virkad liten topp. Om jag får tag i mer liknande tyg får vi se om jag syr på en underdel, men såhär blev i alla fall resultatet :)



Kommentarer
Postat av: amy

det är när man tittar på dina söta och duktiga verk som man ångrar att man inte valde syslöjd istället för trä :) haha!

2011-04-13 @ 22:18:24
URL: http://majaochamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0