I FORGET TO BE YOUR LOVER


Pissig dag. Kände redan från början att denna dagen skulle gå snett. För lite sömn, för lite mat och för lite pussar. Tur att man har fina vänner som lyfter upp tillvaron i alla fall! Annars har jag hatat allt och alla som har att göra med denna stad, haha åh vet inte ens varför jag är så jävla arg..
Tyckte synd om agnes som skulle få dränkas av mina olika påhopp en eftermiddag som denna, men även hon var lite småirriterad så vi enades om att en baguett på 4kök inklusive ett x antal koppar kaffe på det, skulle lugna ner oss båda.
Införde köpförbud för migsjälv igårkväll, men eftersom jag på något sätt var tvungen att stilla mina onda tankar smet vi in på hm för lite tröstshopping, tur att sånt alltid hjälper!

Kommentarer
Postat av: hanna

Får ses snart lippis????

2011-04-05 @ 21:28:22
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0