LIVE LIKE WE'RE DYING

Godmorgon! Vår klass har sovmorgon men vi ambitösa elever befinner sig redan i skolan.. Ska göra färdigt powerpointen inför redovisningen imorgon. Dock märkte vi nu att den redan är färdig så frågan är, vad fan jag gör här när min säng var så himla varm och skön där hemma.

Dessutom kan jag knappt gå efter löpningen igårkväll. Men idag är jag träningsledig så efter skolan ska jag ta en kaffe med agnes och gå på synundersökning (ja även jag ska försöka börja övningsköra någon gång), därefter ska jag möta upp manne och sedan ikväll spelar måns match så om det fortfarande är bra väder drar vi nog dit och kollar!

Men nu ska jag fortsätta vara aktiv på min facebooklektion. Ha en bra dag :) pusssselipussss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0