TODAY

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? :) själv har jag sovit som en stock. Igår när mamma,pappa och jag skulle kolla film kröp det i benen på mig, vilket slutade med att jag tio minuter senare satt på en cykel påväg mot gröndal där jag sprang en halvmil på fotbollsplanen, haha. Riktigt skönt var det i alla fall, men när solen gick ner var det bara att åka hem!

Nu sitter jag och väntar på att min pasta ska bli klar, för om 20 minuter är det samling innan bussresan mot blekinge börjar. Det är seriepremiär med b.laget och vi är hela 7 u.lagstjejer som ska vara med, kul!!
Synd bara att man missar det härliga vädret, men ni får lova att sola lite åt oss också :D kommer hem runt åttatiden ikväll. Ha en fin dag! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0