I'M STILL ALIVE BUT I'M BARELY BREATHING


Hej på er! Hur har eran söndag varit? Hoppas att den har varit lika solig och skön som min :) Vaknade upp i måns varma famn imorse, eller kan det möjligtvis ha varit den stekande solen som lyste in i sovrummet haha! Underbart var det i alla fall, därefter begav jag mig till gröndal där jag har befunnit mig hela dagen. Vi började med ett träningspass uppföljt av en gudomlig kycklingsallad. Därefter la vi oss i solen någon timma och kopplade av innan det var dags för en liten internmatch inför 94ornas dm. Och fy bubblan vad jag längtar tills fredag då seriepremiär står på schemat!

Nu är jag i alla fall hemkommen och har tagit mig en lång lång dusch, ska ta en huvudvärkstablett med innan mitt huvud sprängs.. Annars får ni ha en fortsatt bra söndag och fortsätt njut av vädret, så kanske vi hörs senare :) puss&kram

såg nu att bilden är en aning orange haha..men så länge ni inte blandar ihop mig med en morot så får ni leva med det! Både skjortan och örhängena kommer ifrån HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0