KROATIEN NOSTALGI

Hej alla fina! Lite frånvarande såhär över helgen, men jag har haft det brabra nere i de skånska trakterna. Fint väder har vi haft också, men om jag förstår de flesta rätt så har det varit ännu bättre här hemma? Och tro det eller ej, men min termometer visade 24,3 grader idag. I solen i och för säg, men det är ju endå där man sitter så varför inte mäta där ;)

När vi endå är inne på lite vårkänslor börjar jag snabbt få lite ångest över sommaren.. det är 2 månader kvar!!! (glädjejubel) -och jag har fortfarande inte skaffat ett sommarjobb. Fan vad dålig jag är.
OCH en parantes över det hela är att jag måste, med betoning på måste, utomlands. Sommar i sverige är ju ingenting att ha förutom när det är uppehåll från allt regn, det vill säga -aldrig.
Idag är en dag då jag gärna dränker mig i mina fina minnen från Kroatien med malin♥
förresten saknar jag henne och våran dåliga humor!


Andra dagen på ön Hvar och man var brun som en pepparkaka..Kolla dessutom vattnet som är turkost!!
åh åh åh vill inte bo kvar här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0