DO YOU BELIEVE IN MIRACLES?

Godmorgon på er :) Hoppas allt är bra! Matchen i fredags förlorade vi med 2-0.. Riktigt dåligt om du frågar mig, kändes inte som att mycket var på vår sida den dagen. Gjorde dessutom två mål, som båda blev bortdömda, menmen ingenting man kan göra något åt såhär i efterhand. Däremot spelade ifk 2-2 mot öster igår, trots att mamy blev utvisad redan efter 10 minuter, så det var starkt jobbat!

Just då befann jag mig 200 meter därifrån, närmare bestämt i kanotklubbens lokal där en personalfest hade anordnats. Vi hade 5 kamp, paddlade kanot, åt grillbuffé och hade jättetrevligt hela kvällen! Idag är jag riktigt sliten men ska endå bege mig ut till golfbanan och sällskapa pappa för att slå lite på rangen. Var evigheter jag spelade golf sist så jag har inga högre förväntningar..

Så vi hörs när jag är hemkommen där ifrån helt enkelt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0