HARD WORK WORK

Godkväll:) Sitter just nu här på Saxnäs camping där det är näst intill dött. De flesta camparna har tagit sitt pick och pack och åkt hem för säsongen, men då och då kommer några in här i butiken. 

Så med andra ord har jag inget bättre för mig än att surfa runt och kolla lite snygga höstkläder som snart kommer in i butikerna. Buhu vill verkligen inte att sommaren ska ta slut! Men man kan se det från andra vinklar, till exempel att det bara är 11 dagar tills jag fyller 18!! Åh kan knappt vänta.. Men det typiska är att jag är helt shoppingtokig året runt och så när det väl kommer till min födelsedag då man faktist får önska sig saker kommer jag aldrig på någonting.. så för att fördröja tiden lite på jobbet ska jag nu sätta mig och skriva en önskelista.

Dessutom kom Henrik Schyffert (ni vet han i Parlamentet) in och handlade här förut och jag blev helt kändisnojjig haha, så vi får väl hoppas att han kommer in och fördriver tiden med några klippska skämt om inte annat..

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0