I SMILE IN A WAVE




Godmorgon! Fick en liten påsägelse av moa på träningen igår att det var lite dålig uppdatering här på bloggen så jag kände att jag var tvungen att ta tag in det hela nu innan jag går ut och lägger mig i solstolen :)
I onsdags var jag ledig från jobbet så jag och johanna tog en tripp till köpingsvik för sol & bad. Åh vad jag har saknat den tjejen!! Och så himla härligt med lite avkoppling i sommarvärmen! Känns inte som att jag har legat på riktiga stranden någonting i sommar.. Var dock tvungen att åka hem redan vid två, för att min fystränare ville att jag skulle göra ett coopertest på fredriksskans när det var som varmast.. Trodde jag skulle dö efter bara några varv runt löparbanan, men det hela slutade faktist riktigt bra så jag är nöjd.  

När jag kom hem satte jag igång grillen så kom måns hit för lite middag. Och så igår då, jag jobbade till 3 sen kom jag hem och la mig i solstolen en timma innan jag cyklade ner till gröndal för träning. Äntligen har man börjat komma in i den rytmen, det blir ju så lätt att man bara skiter i det och kör soffpotatis istället vilket jag har gjort hela sommarlovet ;)

Men nu ska jag ut och lägga mig i solstolen! Vi hörs sen, pussss

Kommentarer
Postat av: MOA

bra jobbat lippis! :*

2011-08-06 @ 00:15:41
URL: http://moajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0