I'M GLAD THAT I FOUND YOU ON THAT LAST SUMMER'S DAY


Hej på er :) har precis kommit hem från stan där jag lunchade och kikade runt lite i butikerna med hanna. Hon köpte ett par örhängen, men för mig blev det inget inhandlat. Vill inte slösa en massa pengar nu innan onsdag. Då fyller ju nämligen även jag 18 år! Tråkigt dock att skolan börjar imorgon och att jag inte har kunnat gå ut på hela sommaren, men märkligt nog har jag inte känt någon större ångest över att sitta hemma och kolla film en fredagkväll medan de andra är ute och dansar så det känns skönt, men visst ska det bli så himla kul att fylla år, det är ju nu livet börjar!

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma i väntan på att mamma ska komma hem. Senare ikväll väntas träning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0