MATCH.

Nu har jag slängt i mig lite lunch och ska snart bege mig till gröndal för samling inför match. Matchen skulle egentligen spelas på Gröndal, men blev flyttad till södra utmarkens konstgräsplan, pga regnet som öst ner under hela förmiddagen. Vi möter Ronneby, som vi besegrade med 3-0 sist vi var där på besök. Det var den matchen vi bara var elva stycken.. De tyckte nog att vi var lagom kaxiga som kom dit utan avbytare ;) Minns att det var en härlig vinst i alla fall och att Johan bjöd på mc donalds på vägen hem haha.

3 poäng som gäller ikväll med brudar. Nu kör vi! Pusss

Kommentarer
Postat av: isabelle

vad har du för storlek i din skinnjacka från hm? jag ska köpa en på nätet och undra om de är stor skillnad på 34 och 36! Tack i förhand :)

2011-08-20 @ 13:25:40
Postat av: filippis

jag har strl 34. tvekade också på om jag skulle ha en storlek större eftersom man kanske vill ha en tjockare tröja under, men kom fram till att jag tyckte just att bikerjackan från hm skulle sitta lite tajtare :) så en 34a tror jag blir alldeles lagom för dom är inte speciellt små i storlekarna! ingen fara :)

2011-08-21 @ 12:41:39
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0