THIS IS NOT A LOVE SONG








Dethär inlägget tillägnar jag till de läsare som ville se hur jag lever mitt lilla liv :) 

Först har vi sängen, som står i alkoven som jag har målat alldeles på egen hand i grått.
Därefter min klädställning som snart måste tömmas på alla underbara sommarkläder..
Brevid den har jag en skohylla med några av mina favoriter.

På bild nummer fyra, ser ni väggen där min fondvägg fått pryda. Där står även en vit hylla där jag har lite filmer, smycken, tidningar och annat jox. Till vänster hänger klädkrokar, och ovanför teven en svart hylla med ljus + ordet lycka. Där står även ett fotoalbum som jag fick av malin på min födelsedag förra året ♥

Brevid sängen har jag ett vitt skrivbord där det just nu står en symaskin, en stor spegel och ett glasbord som används som sminkbord.

På andra sidan av alkoven har jag en pytteliten walk in closet. Hade önskat att jag hade en rymlig och fin, men denna duger gott och väl! Här har jag mest vardagskläder, underkläder, lite skor och träningskläder.

På sista bilden ser ni väggen och fönsterna som är ut mot gatan. Här har jag även ett grått plåtskåp med lite smycken och skönhetsprodukter såsom hårspray, body lotion med mera..

På golvet har jag även en svart rund matta, som blir dammig så fort man har dammsugit så den brukar inte så så mysig ut..

Klädställningen, skrivbordet, den vita bokhyllan, klädhängarna, plåtskåpet, glasbordet och den svarta lilla hyllan är allt från IKEA nu när jag tänker efter ;)

Hoppas ni är nöja med visningen, nu ska jag sätta mig och sy litegrann. PUSS

Kommentarer
Postat av: Maja

Tjusigt rum du har filippa! :)

2011-08-20 @ 15:48:09
URL: http://majacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0