WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN.

Godkväll! Har precis tryckt i mig en nektarin efter en jobbig träning med massa löpning på slutet. Mår illa bara av tanken på höst och vinterträningar just nu.. men det är bara att bita ihop! Mamma och jag hann förbi hansa en snabbis förut också, inhandlade mig 2 par söta trosor, sen fick det vara nog.

Nu ska jag ringa kvällssamtal till pojken och försöka inse att det jag har skola imorgon och borde därför lägga mig tidigt!! Tack och lov har vi sovmorgon till tio, men mitt mål är att inte komma försent :) vi kan ju se hur det går helt enkelt.
Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film. Puss och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0