WE USED TO WAIT

Hej på er :) Efter att malin och jag kommit hem från powerwalken var det ingen vidare väder så vi satte oss inne och fikade lite för att sedan kika runt på lite sista minuten resor.

Åh vill verkligen komma iväg, men känns inte som att jag kan vara ifrån fotbollen mer..Har knappt kunnat träna någonting i sommar pga jobbet och sen åkte ju vi till Gotland. Ibland känner jag bara att jag verkligen inte orkar med fotbollen, att den tar sån himla tid och att det inte alls känns lika kul längre.. Men så när jag tänker på vad jag skulle göra utan den? blir jag helt tom och skulle känna mig så sinnessjukt rastlös, så jag behöver den nog trots allt. Men som sagt, just i sånna här lägen önskar jag att man bara kunde sticka iväg någon vecka utan att ens behöva tänka på någonting.

Men nu ska jag dammsuga rummet som in blev gjort igår, sedan fixa lite käk. Hörs innan jag åker! puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0