WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DON'T SUCCEED


Är på jättedåligt humör så för att detta inte ska gå ut över er, gör jag detta inlägg så kort som möjligt. Matchen förlorade vi med 2-1 och jag gjorde min sämsta match någonsin. Är både arg och besviken på mig själv och ställer mig frågan om kanske fotbollen har gjort sitt? Jag får lov att tänka på den saken tills säsongen är över.

Bjussar i alla fall på en dålig bild på klänningen jag sydde tidigare idag. Eftersom den är virkad och lite genomskinlig har jag svarta skinnshorts från Hm under. Nu ska jag åka till månsi som förhoppningsvis får mig att känna mig lite bättre ♥ Sov så gott så hörs vi mer imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0