YOUR LOVE KEEPS LIFTING ME

Hejhejhej. Har precis kommit hem med bussen från Borgholm. Hade en mysig kväll med familjen söderqvist igår. Och inte minst min fina månsipånsi som jag nu kommer få klara mig utan i 5 dagar ♥ Men det kommer nog gå bra! Han passar dessutom på att åka till Finland på landslagsläger och kommer hem samma dag, så vi tajmade det ganska bra :)

Men nu ropar familjen där nere att det är dags att packa in i bilen för att börja köra på Oskarshamn, där färjan åker ifrån. Kommer inte ha tillgång till dator, men kommer hem igen på torsdag så vi hörs mer då. Ha ett fortsatt bra sommarlov! Puss&kram


Bjuder på en bild jag har glömt att visa er! Den vita korsetten köpte jag på Hms rea i början av sommaren.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Säljer du korsetten? Jätte snygg :)

2012-04-07 @ 12:58:55
URL: http://nyheter24.se/blogg/mariasa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0