I HAVE ONE THING TO TELL YOU BEFORE I LEAVE

Godmorgon världen! Har varit en fullspäckad helg som mest har bestått av jobb.. Men i lördags följde jag med tjejerna i c.laget för att spela cup i mörbylånga! Har alltid haft problem när det gäller inomhuscupen, men fasen så bra vi var:) enda fram till semin då vi mötte RM. Blev oavgjort i matchen, trots att frida sköt i stolpen med 2 sekunder kvar. Så matchen fick alltså avgöras på sudden death. Min fasa. Hatar verkligen de reglerna.. och jag fick vara sist kvar på plan och blev syndabock som en gång förr. Menmen deras målvakt var bra så de var väl värda en vinst, men endå..sjukt jävla surt.

Efter cupen hann jag hem en snabbis innan det var dags för ytterligare jobb innan jag sliten och dan somnade till el classico på kvällen. Påväg hem från jobbet igår kände jag mig inte riktigt bra, och efter att jag sett julkalendern imorse bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan.

Så nu har jag precis vaknat för andra gången och inviger den nya datorskärmen pappa köpte igår, äntligen! Så nu kan jag förhoppningsvis lova lite med uppdatering:) låter bra va?

Men nu ska jag dricka te och plugga inför svenskaprovet som är imorgon. Vi hörs sen ♥ puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

undrade var du hade tagit vägen din lilla apa..

2011-12-12 @ 13:12:54
URL: http://feliciavalentinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0