LOVE IS MY DRUG IS MY MEDICIN, STAY WITH ME HONEY STAY WITH ME.



Efter lite strosande på stan gick manne och jag och satte oss på corner för lite mat och latte. Därefter åkte han vidare till maxi för att sälja bingolotter med hockeyn (kan ju passa på att göra lite reklam för er som fortfarande inte köpt julklapp till mormor och morfar..) Själv skulle jag till stationen för att hämta ut tågbiljetter, men de hade jag inte en tanke på utan istället gick tillbaks till gina gör att inhandla ett par nya jeans jag hade lagt undan. Bra prioritering där!

De är i jeans/skinn imitation och är förbannat snygga. Har letat efter ett par snygga skinnbyxor och dessa satt som en smäck! Sved däremot i plånboken men efter en liten överenskommelse med mamma om att morfar sponsrade 200kr i julklappspengar övervägde jag att köpa dom. Det är dessutom en dragkedja nere på vaderna.

599kr från gina tricot

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Åh vad de är fina! fanns det flera kvar??

2011-12-20 @ 21:28:33
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0