NOTHING COMPARES TO YOU

Halli hallå:) Jag laddade ner "sleep cycle" igår, har ni hört talas om den? Det är en app som fungerar som en väckarklocka. Man ställer in klockan mellan två tider man måste gå upp tex: mellan 9.10-9.40. Sen känner den av andningen, och väcker en när man sover i lättast sömn under dessa två tider. Detta gör det lättare att gå upp! tänkte jag..men givetvis hade jag glömt att sätta på själva alarmet så när klockan var halv elva vaknade jag imorse. Som tur var började vi ju vid elva för att ga möte om projektarbetet, men det blev en stressig morgon vill jag lova.
Resten av dagen har varit slapp och bra, fixat lite sponsring till vårat barnhem och fått en inställd svenskalektion.
Men med tanke på att vi har prov nästa vecka ska jag faktist sätta mig och läsa en stund nu.
Vid sex ska jag möta upp mamma, pappa och måns så ska vi och äta på restaurangskolan. Bjuder på en bild på de två värstingarna i huset sålänge. Ett tips är ju även att inte ha långa örhängen när du har katt! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du för projektarbete?:)

2011-12-06 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0