WHEREVER YOU WILL GO

Moa Lignell gör enligt mig ett av sina bästa framträdande hittils och så åker hon ut på deee, hur fan är det möjligt? Skyldiga är väl dumma svenska folket som inte röstade tillräckligt mycket, eller vi snåljåpar som inte röstade över huvud taget. Amanda fondell är cool, och visst att robin har en bra röst men ingenting som jag drar mig till direkt. Ska sluta tjata nu, ville bara att ni som inte röstade på moa ska få dåligt samvete!! inklusive mig. Det var de jag ville ha sagt såhär på kvällskvisten, därmed godnatt


För övrigt är detta en av mina favoritlåtar
http://www.tv4play.se/noje/idol?title=moa_lignell_-_wherever_you_will_go&videoid=2105509&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstade på moa och robin. Hade velat se dem båda i final. Men nu får jag väl hejja fram robin på slutet. Han sjunger trots allt låtar som jag har hört talas om. Moa var dock favvisen. FAN.. hade varit fler om du skänkt en röst (: Bra blogg och bjud på fler outfits tack /:

2011-12-05 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0