YOU NEVER MISS A GOOD THING UNTIL IT'S GONE


Hej på er :) Glad tjej här just nu, jag klarade nämligen mitt matteprov!! Eller inte bara klarade, utan jag fick 8 poäng över g-gränsen som var 12. Hur det nu är möjligt är ju en annan femma, men jag klagar inte.

Hann dessutom skriva färdigt min krönika på textkommunikationen, så nu kan jag ta jullov helt förtjänat. Känns LAGOM bra kan jag lova. Dock mindre bra att det är vårat sista jullov någonsin. Så himla tragiskt. Tiden borde inte få gå såhär fort. Minns förrförra julen då jag satt med tjugofemtusen mediauppgifter sista veckan.. Tack gode gud att jag har varit lite klok för en gång skull. 

Annars då? Jo min förkylning sitter i men jag är feberfri. Så ikväll ska jag ta mig ut till gasten. Halsen tillåter fortfarande ingen träning, men jag ska i alla fall heja på när de andra sliter sig igenom dessa sista träningar innan jul.

Nu ska jag ner och stoppa nåt i magen, först mat sen något riktigt jävla onyttigt bara för att belöna mig för dagen. Fint
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingsson

Krya på dig gullis

2011-12-19 @ 21:15:07
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0