DIGGELO DIGGELEY


Hur länge har jag velat om att gå och köpa ett par sånnahär kängor??

mjo för att vara exakt är det ungefär sen jag var i stockholm 3 veckor innan höstlovet. Tror ni att jag sprang runt hela sthlm för att hitta dom i min strl? svar ja. tror ni att jag hittade dom? svar nej. 

Däremot hittade jag ett par i barcelona men som var rutiga inuti och därför vägrade jag att köpa dom. Vilket jag på flyget dagen efter ångrade..

Men så idag tipsade annie mig om att det fanns en liknande modell på åhléns :)
så mamma och jag åkte ner dit idag och haffade mig ett par hihi. fick betala 200 kr själv så nu är jag halvt pank för resten av denna månaden men de gör inte så mycket, för jag är supergladis :D 

Kommer alltså från åhléns och kostar 499:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0