LEARNING TO FLY

Inledde det nio dagars långa lovet med en 3 timmars buffé på Zorbas med två favvissar. Smed lite planer inför de kommande dagarna och hade det lika trevligt som alltid:)
Och neej vi ska inte ta springnota om du tror det!
haha internskämt kan vara sådär halvtråkiga ibland..
Jaja nu ska inte jag sitta och fördröja er fredagkväll med en massa tråkig info. Får snart lite besök av isac, jonas, rasmus, malin & julia. Tror planerna är spel eller filmkväll, vi får se helt enkelt =)

Imorgon åker pappa och jag till växjö för att hälsa på lilla farmor ♥ kommer hem på söndag igen.
Hoppas ni får en bra fredagkväll och inled lovet på bästa sätt! pusss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lovade för ett tag sen at det skulle komma en film när ni va på leos lekland. När kommer den? :)

2011-02-19 @ 22:11:10
Postat av: filippis

hahah lovade jag verkligen de? i sånna fall är jag ledsen att göra dig besviken för jag får nämligen inte visa den filmen enligt mina kära med skådespelare..

2011-02-20 @ 14:16:50
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0