YOU WILL ONLY GET IT ONCE




Visst känner man vårkänslan i dessa 3 plagg? Jag känner bara hur det kryper i kroppen av att springa runt i bara ben och några söta ballerinaskor. Men än så länge känns den tiden ganska långt borta.. 

Detta var i alla fall det jag fick med mig hem från sthlm, plus ett megasnyggt halsband från bikbok som malin och jag sprang runt halva stockholm för att hitta! 

Även lite kul att blusen (längst ner på bilden) köpte jag en lika dan fast i bronze när jag var i Sthlm på höstlovet men lämnade tillbaks den efter att ha brottats med min beslutsångest, och har inte handlat nåt på gina sen dess så nu handlade jag en likadan fast i beige på samma tillgodokvitto ;) 

I vilket fall så kommer den transparenta skjortan från Hm, spetskjolen från zara och blusen från gina tricot.

Aja det blev som sagt inte speciellt mycket köpt men trots det är jag jättenöjd, har dessutom lite pengar kvar som jag kan spendera här hemma i lilla kalmar :) Denna månaden kommer bjuda på många 18års firande och stohej så det kanske var lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0