NI ANAR INTE VAD VI STINKER KORV.








Och inte kunde man tro att mediabrudarna kunde göra upp eld på egen hand. hehe där fick katta så hon teg.
Dessutom var det knappt någon snö på pulkabacken, men några åk blev det i alla fall!
annars då? jo vi har ju bara frusit rumpan av oss och druckit några liter för mycket varm choklad och åkt tillbaka till skolan för att ha lektion, men läraren dök aldrig upp så vi fick sluta för dagen och jag fick släpa hem min snowracer genom stan. idag har jag känt mig som 5 år och sådär lagom töntig man bara måste få vara ibland

Kommentarer
Postat av: Anonym

såna gullungar!

2011-02-04 @ 13:21:16
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem är hon på 3e bilden till vänster, känner igen henne nått otroligt men kommen inte på namnet!

Tack för en bra blogg!

2011-03-08 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0