LYCKA


Måste visa er vad pappa och jag satte upp igår, nämligen mina bokstäver som jag fick i julklapp. Ville inte fästa dom direkt på väggen så vi åkte till Ikea och köpte en tavellist som bokstäverna lutar sig mot. Personligen tycker jag att ordet lycka är så himla fint och hade gärna haft det som efternamn eller nåt, hehe. Alkoven där jag har sängen är väggen mitt emot, så varje gång jag vaknar och ser dethär ordet borde jag ju bli pigg och glad för att gå upp ur sängen ;)citerat av världens mest morgontrötta människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är bokstäverna köpta?:) jättefina!

2011-02-08 @ 07:09:34
Postat av: filippis

Dom kommer ifrån en inredningsbutik här i kalmar, mitt emot kappahl om du vet ;) tack så mycket :)

2011-02-08 @ 14:16:45
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0